AVALUACIÓ


L'avaluació que presentem a continuació està pensada per a ser realitzada conjuntament entre el professorat i els alumnes. Adjuntem un document per tal que el professorat pugui avaluar l'expressió oral. Els productes finals: autobiografia i biografia d'alguna persona o personatge, també formen part de l'avaluació.


AVALUACIÓ INICIAL

En grups de quatre o cinc anoteu les idees que teniu sobre que són les biografies, quines diferències hi ha entre biografia i autobiografia i quina informació és la que apareix en elles.

Poseu en comú, amb la resta del grup classe, el resultat.

Graveu, individualment, una presentació vostra.

Individualment haureu d'escriure un text d'aproximadament cinquanta paraules (pot ser una carta adreçada a algun amic explicant un dia de la vostra vida).



AVALUACIÓ MÈDIA (Formativa)

Individualment us autoavaluareu amb la següent graella.

Torneu a sentir la gravació de la vostra presentació (feta al començament) i compareu-la amb alguna de les gravacions que heu fet per la webquest. Intenteu avariguar quines errades fonètiques heu millorat i quines no.

Haureu de tornar a escriure un text d'aproximadament cinquanta paraules. Podeu fer el mateix tema del fet a començament, o un altre.


AVALUACIÓ FINAL

Ordeneu els següents paràgrafs per tal de donar coherència a la Biografia, i ompliu els buits del text.

Ompliu la següent autoavaluació.

Individualment reflexioneu sobre les questions que trobareu al document.